CHRIS RAP DISS RESPONDING TO QUEEN NAIJA MEDICINE – REACTION FEAT CLARENCENYC 🌢🌢



what's up YouTube it's your boy wonder God back with another reaction video I'm gonna make sure I'm gonna be back Poland I'm coming back to you Germany all my all my countries that I love me I'm coming back for y'all about to start posting daily again and yeah so my newest reaction about to do a spicy very spicy reaction I'm about to try to make it even spicy I got a top secret I'm going to try to make this the spiciest reaction to this video you ever seen boy mo da I'm gonna be gang thought up filming but um yeah so what I'm about to do oh yeah before that make sure you follow me on instagram under god follow me goes into my music on soundcloud soundcloud mind god type that in and yeah it's your boy and um so if y'all know where I'm at I'm actually at my Boise house right I'm doing this low-key right now alright he out there on the phone talking to whoever I don't need to know but he'd been on the phone out there for thumb long so I done set the camera low key is spicy real spicy let me take a sip cause he's about to get hot whoo it's about to get hot alright so we bought the react to UM this Chris sales rap about Queen Queen I said no put the song out medicine it's a hit it's out of here it's going up every day is going up I think the soundcloud had like one point to the YouTube I like one point five I was crazy it's going up right now so she's out of here she got the she got to hit him – hit him up you don't need a Rock'em Sock'em but um yeah so it was his response by Chris the other person right and um yeah here at the boat Queen and I'm about to do a reaction to it and about to try to get Clarence to come in here during the reaction so I'm a star day and then I'm gonna get spicy let's do it and then we're gonna try to get spicy on my pause alright so let's see all right so it's an Instagram video so it's about to get spicy like one minute right here let's see we jumping right in it let me turn the volume up we jumping right in Alessi forgot one step of the process hold on alright and you know we back and um yeah so I gotta set up but yeah so we bout to do um but to react to this video where our Chris raps about Queen and yeah I'm in it let's see I'm bout to my nigga let me ready back let me run it back holding ready back where the bag nigga talking real quick you boy if you want to give ready 28d that's what is definitely Jack you know let me let me play come on my boy me it is what's going on whoa whoa whoa tell her tell her why they were Chris tell me why they were Chris tell me what Morgan tell me what okay okay okay trash flow you gotta work on you flow you sound like you let's go all the way the yo yo yo if you want to get petty we could get petty 20:18 he got a super petty he's like oh you want to make a hit you want to make a hit record you know how I'm gonna respond I'm gonna make an Instagram video you will be you want to make a hit song I got 2.7 million plays out in the world right now but I'm gonna make an Instagram video yeah I wonder what people be thinking oh I've been watering up you water it up we gonna taking my Kyle is here let's hear him though he wasn't cooking okay amen amen amen that God keep us together okay we struggled our whole life you stay by my side right here yo I feel him too low I feel him I feel him you too I film alright that's freestyle a zero out of five this was trash like this is this is absolutely terrible that was not it was definitely I don't it was not a good move he's not he's not an artist um yeah um I pretty much don't have anything else to say I I found this pretty funny as well I'm about to um I think about I wish he was still on like Instagram so I could save it so I could watch it all the time whenever I was having it bed you know anything I was going through was bad I know somebody's doing worse sometimes you need that so uh yeah pretty much is your boy my god I'm out I bought y'all the arm reaction exclusive you know like only I could and yeah subscribe to the channel you is coming back with more reactions more grinding 2018 going up follow my soundcloud goal is to turn on music it's your boy mo game

50 comments

  1. Still come back to this cause is funny af!!! Lmao!!!! Wow Chris wack af!!!!! Like he really think he be killing shit lmao!!! Lame.

  2. πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£ patty a whole fool 🀣🀣🀣🀣

  3. Moddagod…. you might as well keep using Chris name like you did back then cuz you still ain’t make it.. you boring as shit πŸ˜‚πŸ˜‚. Only way you’ll ever make it is by using Chris and queens name. Oh and Clarence while he is dating queen…. cuz once they break up his name won’t mean shit.

  4. Subscribe to my channel! πŸ’› I have footage of Mod Da God , Queen and ClearanceNYC!! New content coming soon!

  5. You crazy man.. 😯 what you laughing at than nigga
    That was suppose to be sad man 😬😬 huh?

  6. had to come back and watch this cause Clarence clowned Chris with " how you suppose to be a wife and you aint even cook for me" πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ in the recent royal family video

  7. Queen didnt cook for chris because he not real man clarence is a real man that's why she cook for him almost every day

  8. And queen did cook for u so you thats how u was eating all that food and parker look dum asf and chris u cant be talking about Clarence when u dont even have your life together

  9. That rap was very L you broke her heart and she didnt say nothing about u so dont try to rap about queen and then you talked abou Clarence she never talked about parker dum ass so chris im a need you to get your act together

  10. I’m TF crying 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  11. U biting charlamagne the god name u be original bro stop telling Chris to be when u ain't at all. This wasn't funny at all

Leave a Reply

(*) Required, Your email will not be published